Bijuterii
Condițiile de garanție
SRL „Paradis” garantează conformitatea produselor din metale prețioase și pietre prețioase, certificate prin marcajul de stat (cap de zimbru) inscripționat pe suprafața bijuteriei de către Camera de Stat pentru Supravegherea Marcării.
Garanția Legală constituie 24 luni, pentru lipsa de conformitate a produsului. Reparația bijuteriilor în cazul apariției unor vicii de fabricație aflate în termen de garanție se va efectua gratuit. Pentru defecțiunile cauzate de consumator prin acțiuni nepermise care pot deteriora produsul, precum: activități sportive, profesionale, casnice; transport; manipulare; purtare; păstrare; depozitare; curățare, întreținere și reparare neautorizată de SRL Paradis; neîndeplinirea instrucțiunilor de Îngrijire și Păstrare a bijuteriilor; expunerea produsului la uzură, inclusiv la contactul cu medii distructive care uzeză prematur produsul, precum: praf, fum, ploaie acidă, substanțe chimice precum: solvenți, înalbitori, produse petroliere, adezivi, acizi, săruri, produse cosmetice sau produse de curățare, clor sau substanțe care conțin clor, inclusiv apa care le conține; impactul variațiilor de temperatură în afara intervalului de temperatură în care acestea pot funcționa normal (5°C - 35°C); funcționarea anormală a mecanismelor/părților componente ale produselor datorită lipsei de întreținere în urma unor acțiuni/inacțiuni nepermise.
Apariția de zgârieturi (aur roșu, alb, galben) și/sau ștergerea stratului de exterior de rodiu sau ruteniu (aur alb, argint), ștergerea stratului de acoperire din aur de pe articolele din argint de pe suprafața bijuteriei nu este considerat viciu sau defect de fabricație. Înnegrirea suprafeței unde este purtată bijuteria ex. deget nu reprezintă viciu de fabricație, ci o urmare a folosirii unor elemente chimice precum produse cosmetice sau substanțe medicamentoase ce pot influența și/sau interacționa cu componentele din aliajul bijuteriei.
Pentru defecțiunile apărute în cazurile enumerate mai sus reparațiile se vor efectua în baza unui tarif suplimentar.
Bijuteria procurată nu poate fi returnată sau schimbată în conformitate cu legislația în vigoare LEGEA Nr. 105 din 13.03.2003 cu Privire la Protecția Consumatorului (Anexă): „Articole de bijuterie, articole din metale prețioase, cu pietre scumpe, din metale prețioase și montate cu pietre semiprețioase și sintetice, pietre prețioase șlefuite”, nu pot fi înlocuite.
Ceasuri
Condițiile de garanție
Garanția comercială operează în cazul oricărei neconformități a produsului și/sau a conținutului sau a serviciilor digitale asociate acestuia în momentul vânzării și include repararea fără costuri, inclusiv manopera și materialele.
Garanția comercială este indicată în pașaportul/cardul de garanție original de la producator oferit în momentul achiziției. Pentru a beneficia de garanția comercială este necesar să vă adresați în magazinul din care a fost făcută achiziția, la Serviciul Suport Clienți Paradis sau la adresele indicate în pașaportul/cardul de garanție oferit de către producător.
Pentru exercitarea garanției comerciale va fi necesară prezentarea bonului fiscal și a pașaportului/cardului de garanție primit în momentul achiziției împreună cu produsul.
Garanția comercială nu acoperă:
- cureaua ceasului;
- deteriorări cauzate de utilizarea necorespunzătoare sau abuzivă a ceasului și/sau a componentelor acestuia și daune cauzate de contactul cu substanțe corozive sau alte produse chimice (praf, fum, abur, ploaie acidă, câmpuri electromagnetice, substanțe chimice precum: solvenți, înălbitori, produse petroliere, adezivi, acizi, săruri, produse cosmetice sau produse de curățare, clor sau substanțe care conțin clor, inclusiv apa care le conține;
- plasarea mecanismelor la variații de temperatură în afara intervalului de temperatură în care acestea pot funcționa normal (5°C ÷ 40°C);
- setarea datei ceasului în intervalul orar 21:00 ÷ 02:00, interval în care este posibilă deteriorarea mecanismului;
- ceasuri deteriorate, manipulate sau reparate în unități de service neautorizate;
- consecințele uzurii normale obținute în timp a ceasului în ansamblu sau a elementelor sale;
- durata de viață a bateriei.
Garanția comercială funcționează fără a aduce atingere garanției legale și altor drepturi care sunt prevăzute în calitate de cumpărător și/sau consumator în legislația în vigoare.
Garanția comercială este internațională pentru toți producătorii de ceasuri.
Brand |
Garanție |
Brand |
Garanție |
Candino |
2 ani |
Jacques du Manoir |
2 ani |
Festina |
2 ani |
Jacques Lemans |
2 ani |
JDM Military |
5 ani |
Lotus |
2 ani |
Jaguar |
2 ani |
Calypso |
2 ani |
Alpina |
2 ani |
Roamer |
2 ani |
Raymond Weil |
2 ani |
Bering |
3 ani |
Frederique Constant |
2 ani |
Kronaby |
3 ani |
|
|
Pentru activarea garanției internaționale pentru brandurile Frederique Constant și Alpina este necesară înregistrarea pe site-ul oficial al producatorului.
Pentru brandul Frederique Constant se oferă și o garanție de 1 an pentru bateria ceasului.
Pentru ceasurile Roamer există posibilitatea de extindere a garanției pentru o perioadă de 7 ani. Pentru aceasta este necesar sa va înregistrați pe site-ul oficial al companiei Roamer în termen de 90 de zile din data achiziției indicată pe bonul fiscal. Ulterior, veți primi un email de validare pentru extinderea garanției, iar pentru orice revendicări viitoare va fi necesar să păstrați bonul fiscal.
Pentru ceasurile Raymond Weil există posibilitatea de extindere a garanției pentru o perioadă de 3 ani. Pentru aceasta este necesar să vă înregistrați în Clubul WEIL urmând pașii de mai jos:
1. Accesați site-ul oficial al producatorului Raymond Weil;
2. Creați un cont;
3. Înregistrați ceasul Dvs;
4. Descărcați certificatul Weil Club.
Pentru ceasurile SOKOLOV din oțel, garanția se oferă pentru mecanismul ceasului și pentru baterie, și este de 1 an.
Pentru ceasurile SOKOLOV din aur sau din argint garanția se oferă pentru:
• mecanismul ceasului - 3 ani;
• baterie - 2 ani.
Pentru ceasurile VOSTOK EUROPE garanția ce se oferă este de 1 an pentru ceasurile automatice și de 2 ani pentru ceasurile cu Quartz.
Pentru ceasurile Breitling garanția oferită este:
• 2 ani – pentru ceasurile echipate cu un mecanism mecanic standard (nu produs intern de Breitling);
• 5 ani – pentru ceasurile cu mecanism Breitling Manufacture (cum ar fi calibrele B01 până la B35).
Termenul de garanție pentru bateria ceasului este de 30 de zile calendaristice din momentul cumpărăturii.
Abaterile ceasurilor Quartz cu baterie pot fi cuprinse între ±15/20 secunde pe lună, iar abaterile ceasurilor automatice/mecanice pot fi cuprinse între ±10/30 secunde pe zi.
Conținutul digital al ceasurilor cu elemente digitale este furnizat la data încheierii contractului, odată cu aceste ceasuri, care sunt caracterizate prin interoperabilitate și integrare predefinite cu un mediu digital predefinit al cumparatorului. Pentru a putea menține starea de conformitate a ceasurilor cu elemente digitale, cumparatorul trebuie să se conformeze acestor cerințe predefinite, cât și instrucțiunilor de actualizare afișate automat pe ecranul acestor ceasuri. În caz contrar, SRL „Paradis” nu raspunde pentru nicio neconformitate cauzată exclusiv de aceste cerințe predefinite și instructiuni de actualizare.