'

0
https://www.paradis.md/ /ro/katalog/cart/view /ro/katalog/product/view /ro/katalog/cart/delete https://www.paradis.md/components/com_jshopping/files/img_products 2 MDL ✔ Produsul este în coș Produsul adăugat în coș În coș Șterge Produse: În sumă de Nu ați ales marimea

card loialitate

-3% prag 15.000 lei -5% prag 30.000 lei -7% prag 60.000 lei -10% prag 120.000 lei

 

REGULILE DE UTILIZARE A CARDURILOR DE LOIALITATE:

  • Cardurile de loialitate sunt de 4 tipuri, 3%, 5%, 7% и 10% .
  • Pentru a obține un Card de Loialitate, clientul trebuie să prezinte bonurile de casă, care necesită a fi confirmate de administrația SRL "PARADIS".
  • Prin completarea formularului de înscriere, Clientul acceptă Regulile de utilizare a Cardului de Loialitate și de a primi periodic prin e-mail sau sms informație privind promovarea produselor.
  • Cardul de Loialitate este personalizat cu număr individual și nu poate fi transmis pentru utilizare altei persoane, cu excepția celor 2 beneficiari suplimentari permiși, indicați de către deținător la recepționarea Cardului.
  • Deținătorul Cardului de Loialitate și Beneficiarii suplimentari au obligația să prezinte cardul la procurarea unui produs. În caz contar SRL "PARADIS", este în drept să refuze aplicarea reducerii.
  • În cazul pierderii cardului de loialitate, clientul este obligat să anunțe SRL "PARADIS" pentru anularea (cardului pierdut) și eliberarea unui nou card.
  • Reducerea nu poate fi acordată după finalizarea cumpărăturii.
  • SRL "PARADIS" este în drept de a modifica unilateral, în caz de necesitate, forma, tipul, modelul, dimensiunea reducerii și de a sista sistemul de fidelizare, prin anunț afișat în saloanele PARADIS și sait-ul web www.paradis.md, cu cel puțin 14 zile înainte de sistarea sistemului.
  • SRL ”PARADIS” are dreptul să anuleze Cardul de Loialitate, dacă clietul prin acțiunele sale, aduce atingere activității companiei, prin comportament inadecvat, tulburarea ordinii în salon, deteriorarea bunurilor/produselor companiei, precum și a imaginii companiei.
  • SRL "PARADIS" nu duce răspundere în cazul în care clientul nu cunoaște regulile de utilizare a Cardului de Loialitate.